vyhledavač reklamních
možností a rádce

marketingy.cz

Státní zemědělský intervenční fond má nové logo a vizuální identitu

17.02. 2023
Státní zemědělský intervenční fond má nové logo a vizuální identitu

Nové logo a vizuální styl Státnímu intervenčnímu fondu, které nahradilo téměř 20 let starou identitu, připravilo studio HMS design. To zvítězilo v soutěži, kterou uspořádala organizace Czechdesign.

„Stávající identita nevystihovala charakter Fondu a chyběla jí nadčasovost. Proto jsme se rozhodli najít novou podobu naší prezentace v designérské soutěži,“ řekl Filip Sova ze SZIF.

Zdroj: mam.cz, hmsdesign.cz

Další články

Teplický fotbalový klub s novým logem a vizuální identitou
Teplický fotbalový klub s novým logem a vizuální identitou
15.03. 2023

Do následujícího fotbalového ročníku 2023/2024 vstoupí klub FK Teplice s novým logem a klubovou vizuální identitou....

Státní tiskárna cenin má nové logo a vizuální identitu
Státní tiskárna cenin má nové logo a vizuální identitu
10.03. 2023

Státní tiskárna cenin (STC) se již 95 let zabývá přípravou a tiskem bankovek, cenin, cenných papírů, státních do...

Největším inzerentem v segmentu čajů byla značka Pickwick
Největším inzerentem v segmentu čajů byla značka Pickwick
08.03. 2023

Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Int...

Chci zde mít svou reklamu

© 2024 - Marketingy.cz - vyhledavač reklamních možností. Vytvořila mevia.cz. | Opravy a servisy