Do následujícího fotbalového ročníku 2023/2024 vstoupí klub FK Teplice s novým logem a klubovou vizuální identitou....
Nové logo a vizuální styl Státnímu intervenčnímu fondu, které nahradilo téměř 20 let starou identitu, připravilo studio HMS design. To zvítězilo v soutěži, kterou uspořádala organizace Czechdesign.
„Stávající identita nevystihovala charakter Fondu a chyběla jí nadčasovost. Proto jsme se rozhodli najít novou podobu naší prezentace v designérské soutěži,“ řekl Filip Sova ze SZIF.
Zdroj: mam.cz, hmsdesign.cz
Do následujícího fotbalového ročníku 2023/2024 vstoupí klub FK Teplice s novým logem a klubovou vizuální identitou....
Státní tiskárna cenin (STC) se již 95 let zabývá přípravou a tiskem bankovek, cenin, cenných papírů, státních do...
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Int...
© 2024 - Marketingy.cz - vyhledavač reklamních možností. Vytvořila mevia.cz. | Opravy a servisy