vyhledavač reklamních
možností a rádce

Internet > Online marketing

Online marketing

Obor online marketingu je široký. Souvisí s ním také služby z dalších kategorií - PR články, programování, ...

Varianty

Bannerové kampaně v sítích Google Adsence, Seznam Sklik, Facebook Ads... ...

E-mailing patří mezi nástroje přímého marketingu. Jedná se o cílené rozesílání zpráv na přesně stanovený seznam e-mailových adr...

PPC je zkratka anglického Pay per Click (platba za proklik). Inzerent tedy platí za každého uživatele, který se proklikem dostane na jeho ...

SEO

Optimalizace pro vyhledavače. Jedná se o metody, které mají za cíl, aby se web zobrazoval na předních místech vyhledávačů....

Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, LinkedIn, TikTok, Pinterest a další... ...

Video kampaně v sítích Google Adsence, Seznam Sklik, Facebook Ads... ......

Webová analytika je měření, sběr, sledování a vyhodnocování internetových dat za účelem porozumění a optimalizace webu....

User Interface (uživatelské prostředí) a User Experience (uživatelský prožitek)....


Warning: Attempt to read property "term_id" on bool in /data/web/virtuals/264475/virtual/www/domains/marketingy.cz/wp-content/themes/marketingy/taxonomy-kategorie.php on line 409

Warning: Attempt to read property "name" on bool in /data/web/virtuals/264475/virtual/www/domains/marketingy.cz/wp-content/themes/marketingy/taxonomy-kategorie.php on line 412
Rady a návody Pomůcky a nástroje

Nabídka

Konec marketingu

Gil Carlos

Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

297 Kč

208 Kč e-book

Grada Publishing, a.s.

Marketingová komunikace

Karlíček Miroslav a kolektiv

Jak komunikovat na našem trhu

254 Kč

178 Kč e-book

Grada Publishing, a.s.

Marketing management

Kotler Philip, Keller Lane Kevin

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení.

1 947 Kč

1 363 Kč e-book

Grada Publishing, a.s.

Image a firemní identita

Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří

2., aktualizované a rozšířené vydání

Strategický marketing

Jakubíková Dagmar

Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání

421 Kč

295 Kč e-book

Grada Publishing, a.s.

Chci zde mít svou reklamu

© 2022 - Marketingy.cz - vyhledavač reklamních možností