vyhledavač reklamních
možností a rádce

marketingy.cz

Reklama v MHD a dopravě

Největší MHD

MHD Praha

Autobusy Metro Tramvaje Trolejbusy

1 173 mil. lidí/rok

Pražská integrovaná doprava (PID)

Autobusy Metro Tramvaje Vlak

1 000 mil. lidí/rok

MHD Brno

Autobusy Tramvaje Trolejbusy

357 mil. lidí/rok

MHD Plzeň

Autobusy Tramvaje Trolejbusy

125 mil. lidí/rok

MHD Ostrava

Autobusy Tramvaje Trolejbusy

96 mil. lidí/rok

MHD České Budějovice

Autobusy Trolejbusy

67 mil. lidí/rok

MHD Olomouc

Autobusy Tramvaje

57 mil. lidí/rok

MHD Ústí nad Labem

Autobusy Trolejbusy

40 mil. lidí/rok

MHD Liberec

Autobusy Tramvaje

39 mil. lidí/rok

MHD Hradec Králové

Autobusy Trolejbusy

38 mil. lidí/rok

MHD Zlín a Otrokokovice

Autobusy Trolejbusy

34 mil. lidí/rok

MHD Pardubice

Autobusy Trolejbusy

33 mil. lidí/rok

MHD Most a Litvínov

Autobusy Trolejbusy

31 mil. lidí/rok

MHD Jihlava

16 mil. lidí/rok

MHD Karlovy Vary

Autobusy Trolejbusy

16 mil. lidí/rok

Městské hromadné dopravy v Česku

Chci zde mít svou reklamu

Informace o MHD

MHD, nebo též Městská hromadná doprava, je velice důležitým prvkem většiny měst a obcí po celém světě. Jde o systém dopravy, který přepravuje lidi v autobusech, tramvajích, trolejbusech nebo metrem a jeho hlavním účelem je umožnit lidem cestovat po městě rychle, pohodlně a levně.

MHD je oblíbená zejména proto, že umožňuje lidem cestovat bez nutnosti vlastnit auto nebo platit za taxi služby. Navíc je velmi důležitá pro ochranu životního prostředí, protože snižuje množství emisí a snižuje dopravní zácpy.

V poslední době však MHD čelí mnoha výzvám. Jednou z nich je nedostatek financí, které jsou potřebné pro její údržbu a modernizaci. To se projevuje zejména v opotřebených vozidlech nebo špatně fungujících zastávkách.

Dalším problémem je nedostatek míst k parkování pro autobusy a tramvaje, což může způsobovat zpoždění nebo dokonce zrušení spojů. K tomu se přidává také nedostatečné zajištění bezpečnosti cestujících, zejména v nočních hodinách.

Přesto však MHD zůstává jednou z nejlepších možností, jak se po městě pohybovat. Města se snaží řešit výše uvedené problémy, například formou financování z nových zdrojů nebo vytvořením bezpečnějších zastávek.

Je důležité podporovat MHD, protože představuje cenově dostupnou a ekologickou alternativu k osobnímu automobilu a přispívá k lepšímu životnímu prostředí ve městech.

© 2024 - Marketingy.cz - vyhledavač reklamních možností. Vytvořila mevia.cz. | Opravy a servisy