Do následujícího fotbalového ročníku 2023/2024 vstoupí klub FK Teplice s novým logem a klubovou vizuální identitou....
Státní tiskárna cenin (STC) se již 95 let zabývá přípravou a tiskem bankovek, cenin, cenných papírů, státních dokumentů a dokladů i státně důležitých tiskopisů. Jeho dosavadní logo vzniklo v 90. letech a vychází z podoby sochy Republiky z místa sídla.
Nové logo vzešlo z designérské soutěže, která byla vyhlášena jako uzavřená, dvoufázová a neanonymní a vítězem se stalo studio 20YY Designers.
Symbol hlavy je ústředním motivem nového vizuálního stylu – ať jako svébytný znak, ilustrace, nebo animace, tak jako součást jasně definovaného modulárního systému log, podznaček a sdělení. Systém pracuje s rodinou písem současného (dosud nepublikovaného) grotesku Clin od Heavyweight Type.
„Logo s hlavou dívky s frygickou čapkou není náhodné. Frygická čapka symbolizuje svobodu a demokracii a dívka zpodobňuje republiku. A právě tento symbol svobodné republiky sehrál v historii tiskárny důležitou roli. V našem návrhu zůstává hlava dívky symbolem STC a výchozím bodem nové vizuální identity,“ popisuje Adam Macháček z 20YY Designers.
Do následujícího fotbalového ročníku 2023/2024 vstoupí klub FK Teplice s novým logem a klubovou vizuální identitou....
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Int...
Významný tuzemský řetězec Billa v pondělí v Česku spustil pilotní verzi svého e-s...
© 2024 - Marketingy.cz - vyhledavač reklamních možností. Vytvořila mevia.cz. | Opravy a servisy