Do následujícího fotbalového ročníku 2023/2024 vstoupí klub FK Teplice s novým logem a klubovou vizuální identitou....
Finka značka Nokia byla svého času jedním z největším výrobců mobilních telefonů. Nyní se ovšem specializuje na digitalizaci, sítě 5G a ITC a proto se po 60 letech rozhodla o výraznou změnu svého brandu a loga.
„To je Nokia, ale ne taková, jakou nás svět dosud viděl. Naše nová značka signalizuje naši ambici využít exponenciální potenciál sítí a podpořit digitalizaci v každém odvětví.“ uvedl ve svém tweetu CEA značky Pekka Lundmark.
Logo by tak mělo symbolizovat odklon od trhu s mobilními telefony, se kterými je Nokia notoricky spojována.
Zdroj: nokia.com focus-age.cz
Do následujícího fotbalového ročníku 2023/2024 vstoupí klub FK Teplice s novým logem a klubovou vizuální identitou....
Státní tiskárna cenin (STC) se již 95 let zabývá přípravou a tiskem bankovek, cenin, cenných papírů, státních do...
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Int...
© 2024 - Marketingy.cz - vyhledavač reklamních možností. Vytvořila mevia.cz. | Opravy a servisy