Do následujícího fotbalového ročníku 2023/2024 vstoupí klub FK Teplice s novým logem a klubovou vizuální identitou....
Jádrem nového positioningu je výzva „Push for Better“, jejíž název inspirovalo stisknutí tlačítka na výrobníku perlivé vody SodaStream pro přípravu nápoje podle přání. Idea Push for Better ožívá v nové vizuální identitě značky a vede k „řetězové reakci“ pozitivních změn, inspirovaných jednoduchým stisknutím tlačítka, které spouští „vodopád změn“ pro spotřebitele i pro planetu.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Do následujícího fotbalového ročníku 2023/2024 vstoupí klub FK Teplice s novým logem a klubovou vizuální identitou....
Státní tiskárna cenin (STC) se již 95 let zabývá přípravou a tiskem bankovek, cenin, cenných papírů, státních do...
Výzkumná agentura Nielsen připravila v rámci svého měsíčního seriálu krátkých zpráv z monitoringu reklamy Ad Int...
© 2024 - Marketingy.cz - vyhledavač reklamních možností. Vytvořila mevia.cz. | Opravy a servisy